خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 04 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تشکیل پرونده تخلف برای ۴۴ شرکت حمل کالا و مسافر در کرمانشاه

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 07 مهر 1398 - 10:54
کرمانشاه_ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تشکیل ۴۴ پرونده تخلف برای شرکت‌های حمل کالا و مسافر در این استان خبر داد.
رانندگان،مسافري،وضعيت،تشكيل،هوشمند،تخلفات،ناوگان،كارت،حمل،نق ...

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۴۴ پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر به کمیسیون ماده ۱۲ ارجاع شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: همچنین علاوه بر صدور ۵۶ کارت هوشمند رانندگان مسافری، یک هزار و ۲۸۹ کارت هوشمند رانندگان توسط انجمن صنفی رانندگان اتوبوس بین شهری تمدید شده است.
این مسئول از صدور چهار کارت هوشمند ناوگان مسافری توسط انجمن صنفی رانندگان اتوبوس بین شهری و ایجاد تغییر برای ۱۱۱ کارت هوشمند مسافری خبر داد.
کرمی بیان داشت: جلساتی به منظور بررسی پرونده متقاضیان تاسیس شرکت‌های مسافربری و ثبت تخلفات شرکت‌ها و رانندگان در سیستم ثبت تخلفات و ارجاع به واحد حقوقی جهت طرح در کمیسیون های مربوطه تشکیل شد.
وی از تشکیل سه جلسه جهت انجام وظایف کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی خبر داد و گفت: علاوه بر تشکیل جلسه ماهیانه کارگروه سطح ارتقا، ۱۱۹ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ نیز در نیمه نخست امسال تشکیل شد.
۷۹ مورد تخلف رانندگان و شرکت‌ها به پلیس گزارش شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۷۹ مورد تخلفات رانندگان و شرکتها در قالب ارسال گزارشات پلیس راه گزارش شده، گفت: همچنین ۲۸ مورد گزارش تخلفات رانندگان و شرکتها از طریق نیروهای اداره مسافر و ۵۱ مورد شکایت مردمی ارسال شده است.
این مسئول از انجام ۸۵ مورد مکاتبات اداری خبر داد و عنوان کرد: ۷۱ مورد مکاتبه جهت تعویض پلاک ناوگان مسافر و ۴۹ مورد تکمیل فرم و انجام تغییر کاربری کارت هوشمند انجام شده است.
کرمی با اشاره به تهیه گزارشات ارائه شده در جلسات، بررسی و رسیدگی به شکایات مردمی و مسافرین و به نتیجه رساندن آنها نیز ادامه داد: آشنایی مسافران به حقوق و وظایف خود از طریق تهیه و توزیع تراکتها و نصب بنر در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: کنترل های لازم درزمینه ارائه خدمات مطلوب به مسافران، فروش اینترنتی بلیط ناوگان عمومی و اعمال تخفیف جهت استفاده کنندگان از این روش خرید بلیط از دیگر اقدامات انجام شده در ۶ ماهه اول امسال بوده است.
انجام ۶۰ مورد بازدید برای نظارت بر نحوه فعالیت شرکت‌ها و ناوگان مسافری
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۶۰ مورد بازدید به منظور نظارت بر نحوه فعالیت شرکتها و ناوگان مسافری، تشکیل دو جلسه با ارگان های ذی ربط به منظور آمادگی انجام سفرهای نوروزی و بررسی وضعیت پایانه ها و دفاتر شرکتهای مسافری و اقدام جهت بهبود و اصلاح وضعیت موجود خبر داد.
کرمی خاطرنشان کرد: تعداد صورت وضعیت های صادره در ۶ ماهه اول امسال بیش از ۲۰۵ هزار مورد بوده که از این تعداد بیش از ۲۶ هزار صورت وضعیت اتوبوسی، بیش از ۲۲ هزار صورت وضعیت دربستی و بیش از ۱۵۶ هزار صورت وضعیت مینی بوسی وسواری بوده است.