خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گالری دوربین با «اهل هوا» آغاز به کار کرد

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 06 مهر 1398 - 15:02
گالری دوربین با نمایش آثاری از علی سلطانی تهرانی، روز جمعه (5 مهر 98) با حضور جمع زیادی از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر گشایش یافت.
گالري،سلطاني،تهراني،دوربين،علي،اهواز

گالری دوربین با نمایش آثاری از علی سلطانی تهرانی، روز جمعه (5 مهر 98) با حضور جمع زیادی از هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر گشایش یافت.
به گزارش ایسنا، گالری دوربین، دومین گالری خصوصی شهر اهواز است که شب گذشته، پنجم مهرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آغاز به کار کرد.
این گالری در اولین نمایشگاه خود میزبان آثار علی سلطانی تهرانی است.
علی سلطانی تهرانی متولد 1358 در اهواز و از عکاسان مطرح خوزستانی است.
وی تاکنون بیش از 20 نمایشگاه در ایران، آمریکا، گرجستان و آلمان برگزار کرده است.
نمایشکاه "اهل هوا" تا 12 مهر ماه از ساعت 17 تا 23 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.
گالری دوربین در امانیه، خیابان خرم، پلاک چهار روبه‌روی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان قرار دارد.
انتهای پیام