برای خوش رنگترین مدال به مصاف رقبا میرویم
مهر
|
ورزشی
|
جمعه، 05 مهر 1398 - 12:18
کاپیتان تیم واترپلو زیر ۱۷سال ایران گفت: تمرکزمان را روی آنالیزهای مربیان می گذاریم و برای کسب خوش رنگترین مدال به مصاف رقبا میرویم.
به گزارش خبرگزاری مهر، امید خسور کاپیتان تیم جوانان ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا در هند عنوان داشت: دیروز بازی با هند میزبان را بردیم.
امروز هم با سریلانکا بازی داریم.
دو بازی گذشته را به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی و بی تجربگی باختیم.
دو بازی بعدی مان با چین و ازبکستان است که برای کسب خوش رنگ ترین مدال به مصاف رقبایمان می رویم.
این ملی پوش افزود: باید تمرکزمان را روی آنالیزهایی که مربیان انجام می دهند بگذاریم تا باقدرت جلو برویم و حریفان را شکست دهیم.
خسور درباره میزبانی هند نیز گفت: خداراشکر وضعیت رفت و آمد، اقامت و محل برگزاری مسابقات خوب است و مشکلی نداریم.