خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برای خوش رنگ‌ترین مدال به مصاف رقبا می‌رویم

مهر | ورزشی | جمعه، 05 مهر 1398 - 12:18
کاپیتان تیم واترپلو زیر ۱۷سال ایران گفت: تمرکزمان را روی آنالیزهای مربیان می گذاریم و برای کسب خوش رنگ‌ترین مدال به مصاف رقبا می‌رویم.
بازي،هند،مسابقات،رقبايمان

به گزارش خبرگزاری مهر، امید خسور کاپیتان تیم جوانان ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا در هند عنوان داشت: دیروز بازی با هند میزبان را بردیم.
امروز هم با سریلانکا بازی داریم.
دو بازی گذشته را به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی و بی تجربگی باختیم.
دو بازی بعدی مان با چین و ازبکستان است که برای کسب خوش رنگ ترین مدال به مصاف رقبایمان می رویم.
این ملی پوش افزود: باید تمرکزمان را روی آنالیزهایی که مربیان انجام می دهند بگذاریم تا باقدرت جلو برویم و حریفان را شکست دهیم.
خسور درباره میزبانی هند نیز گفت: خداراشکر وضعیت رفت و آمد، اقامت و محل برگزاری مسابقات خوب است و مشکلی نداریم.