خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 23 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برندسازی، راهکار تقویت بازار محصولات زنان سرپرست خانوار

ایسنا | استان‌ها | سه شنبه، 02 مهر 1398 - 14:15
رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بر اساس الگوی مشاغل خانگی اجرا می ‌شود، اظهار کرد: جهاددانشگاهی جهت اتصال زنان سرپرست خانوار به بازار و بازاریابی محصولات اقداماتی را آغاز کرده است و برندسازی ویژه از مزیت‌های این طرح است که دغدغه فروش محصول و عرضه به بازار را از بین ببرد.
طرح،زنان،خانوار،سرپرست،جهاددانشگاهي،توانمندسازي،استان،علمي

رییس جهاد دانشگاهی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار بر اساس الگوی مشاغل خانگی اجرا می ‌شود، اظهار کرد: جهاددانشگاهی جهت اتصال زنان سرپرست خانوار به بازار و بازاریابی محصولات اقداماتی را آغاز کرده است و برندسازی ویژه از مزیت‌های این طرح است که دغدغه فروش محصول و عرضه به بازار را از بین ببرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی، مسعود شهرجردی در نشست شورای علمی طرح "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" که به همت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاددانشگاهی استان برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: اجرای این طرح می تواند موجب توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، ایجاد شغل پایدار با بهره مندی از ظرفیت مشاغل خانگی و بهبود وضعیت معیشتی آنان شود .
وی افزود: کارفرمای این طرح معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ناظر طرح محسوب می شود و مجری طرح نیز جهاددانشگاهی است.
شهرجردی با بیان اینکه نیازمند مشورت علمی و کمک فکری اعضای شورای علمی جهت پیشبرد و اجرای این طرح در استان هستیم، اظهار کرد: آموزش زنان سرپرست خانوار و بازاریابی مشکل اساسی است که باید در این راستا راهکارهای بنیادین داشته باشیم.
انتهای پیام