انتصاب سرپرست پارک علم و فناوری یزد با حکم وزیر
طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «محمد مهدی لطفی» به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شد.
طی حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «محمد مهدی لطفی» به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب شد.
به گزارش ایسنا، در متن حکم انتصاب «محمد مهدی لطفی» آمده است؛ «با عنایت به استعفای جناب آقای دکتر داریوش پورسراجیان از ریاست پارک علم و فناوری یزد و پذیرش استعفای ایشان، ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای ایشان بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت سرپرست پارک علم و فناوری یزد منصوب میشوید.
امیدوارم با تعامل موثر با استانداری و دانشگاههای بزرگ منطقه شرایط رشد و توسعه کمی و کیفی پارک و زمینه های نقش آفرینی هر چه بیشتر آن را در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری منطقه فراهم آورید و جایگاه پارک علم و فناوری یزد را در عرصه علم و فناوری و برنامههای توسعه ای منطقه ارتقا دهید.»
یادآور میشود؛ دکتر «محمد مهدی لطفی» دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه تهران و عضو هیات علمی دانشگاه یزد است که پیش از این در سمتهایی مثل مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت عتف، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یزد، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه یزد، مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد و مدیر کل طرح های عمرانی دانشگاه یزد مشغول خدمت بوده است.
تالیف 23 مقاله ISI و علمی پژوهشی 20 مقاله در کنفرانسهای ملی و بین المللی و دو کتاب نیز از فعالیتهای علمی دکتر لطفی است.
گفتنی است؛ دکتر «داریوش پورسراجیان» که از اواخر سال 92 به عنوان رییس پارک علم و فناوری یزد منصوب شد، طولانیترین دوران مدیریتی پارک یزد را در بین مدیران قبلی به خود اختصاص داده بود.
نظر به ماموریت پورسراجیان از سوی موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) یزد به خدمت در پارک علم و فناوری یزد و پایان مدت مقرر و حتی گذشت چند ماه از این زمان، وی با اعلام استعفا و پذیرش آن از سوی وزیر به مسه اموزش عالی جواد بازخواهد گشت.