سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیرکل جدید راه‌آهن شمال معرفی شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 14:54
در مراسمی با حضور معاون امور مسافری راه‌آهن ایران مدیرکل جدید راه‌آهن شمال منصوب و معارفه شد.
شمال،ايران،حمل،ريلي،مديركل،نقل،مسافري،موسوي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم تکریم یوسف گران پاشا و معارفه خدایار طالبی به عنوان مدیرکل راه آهن شمال امروز با حضور سید حسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن ایران در ساری برگزار شد.
سید حسن موسوی معاون امور مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تقدیر از خدمات مدیرکل قبلی راه‌آهن شمال این ناحیه راه‌آهن را از قدیمی‌ترین نواحی راه‌آهن شمال در ایران قلمداد کرد و گفت: خطوط تاریخی راه‌آهن شمال به گونه‌ای است که قرار است راه‌آهن شمال ثبت جهانی شود.
وی با بیان اینکه مرکز پایانه‌ای و لجستیک ریلی را در راه‌آهن ایجاد می‌کنیم، گفت: اقتصاد، تجارت، صنعت و کشاورزی مناطق از طریق حمل و نقل ریلی تعیین کننده است.
موسوی با اعلام اینکه سیاست‌های برنامه ششم به توسعه حمل و نقل ریلی در کشور تاکید دارد، تصریح کرد: مجلس نیز با تصویب قوانین زمینه توسعه حمل و نقل ریلی را در کشور مهیا کرده است.
توسعه حمل و نقل حومه‌ای از برنامه‌ها است و در راستای آن، قطارهای حومه ای راه‌اندازی و ایجاد شده است.
معاون راه‌آهن ایران با اشاره به افزایش سهم حمل بار و مسافر در راه آهن به 30 و 20 درصد، یادآور شد: نوسازی ناوگان باری و مسافری در راه‌آهن ایران در دست اجرایی شدن است.
یوسف گران پاشا مدیرکل سابق راه‌آهن شمال و مدیرکل فعلی خدمات ساختمانی و ایستگاه راه‌آهن ایران نیز در مراسم تودیعش، تسریع در راستای برقی‌سازی مسیر راه‌آهن شمال را تاکید کرد و گفت: بازسازی ایستگاه‌های راه‌آهن شمال از سوی راه‌آهن ایران در دست انجام است.
انتهای پیام/ح