خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 20 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۸۰ درصد خدمات میراث فرهنگی گلستان به صورت الکترونیکی ارائه می شود

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 19:36
گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۸۰ درصد خدمات میراث فرهنگی به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی ارائه شود.
كريمي،اداري،بكارگيري،سامانه،مردمي،پست،اندازي،حذف،تأكيد

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم کریمی در بیستمین جشنواره شهیدرجایی گلستان اظهارکرد: راه اندازی میز خدمت الکترونیکی و حضوری در اداره کل میراث فرهنگی انجام شده و ۸۰ درصد خدمات به ارباب رجوع به صورت الکترونیک ارائه شود.
وی افزود: استقرار اتوماسیون اداری راه اندازی شده و به حذف کاغذ، حذف اخذ کپی مدارک و آموزش کارکنان تأکید شده است.
کریمی گفت: شایسته سالاری در انتخاب مدیران انجام شده و ۳۸ مدیر جوان که ۱۲ نفر آن خانم هستند در پست های معاونت، اداری و مدیران ستادی بکارگیری شده است.
وی با تأکید بر این که استفاده از ظرفیت جوانان در پست های مدیریتی عامل اصلی توسعه و پیشرفت این اداره کل است، ادامه داد: در زمینه بکارگیری سامانه ستاد، اجرای مدیریت سبز، فرهنگ سازی مدیریت پسماند، انرژی و آب اقداماتی انجام داده ایم.
کریمی اضافه کرد: تدوین برنامه هایی برای مقابله با گلوگاه های فساد انجام شده و در سلامت اداری موفق بوده ایم.
وی تصریح کرد: سامانه رسیدگی به شکایات مردمی داریم که در سال گذشته دو شکایت داشتیم و به ۴۷ درخواست مردمی پاسخ دادیم.
کریمی در پایان خطاب به استاندار گفت که از دل ارزیابی های اینچنینی اتفاقی برای منتخبان نمی افتد.