خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

برگزیده سیاسی بین‌الملل ورزشی اقتصادی اجتماعی و حوادث فرهنگی و هنری دانش و فناوری سلامت و پزشکی تصویری چند‌رسانه‌ای دین و اندیشه بازار استان‌ها یادداشت
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

آخرین اخبار به صورت آنی در موتور جستجوی خبیر: جستجو در میان 871592 خبر

خلاصه‌ساز خبیر‌نیوز ۲۵٪ از مهمترین جملات این متن را به صورت هوشمند برای شما خلاصه نموده است.

۱۰ راهکار برای حفظ سلامت بدن+ اینفوگرافی

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | چهارشنبه، 19 دی 1397 - 18:33
فعالیت فیزیکی مستمر و خواب مناسب به همراه مصرف غذای سالم از جمله راه‌های حفظ سلامت بدن است.
حاوي،روزمره،بدنشان،تندرست،بدني،فراموش،سلامت،مصرف،سالم،بدن

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، برای داشتن بدنی سالم و تندرست باید نکات مهمی مانند تغذیه سالم، سبک زندگی خوب و فعالیت فیزیکی ایده‌آل را رعایت کنیم.
خواب مناسب و انجام تمرینات ورزشی مستمر نقش مؤثری در سلامت بدن ایفا می‌کند و همین مسئله عامل افزایش طول عمر طبیعی و با کیفیت بالا است.
افراد برای داشتن بدن سالم باید مصرف میوه و سبزیجات را فراموش نکنند و حتماً ۲ ساعت قبل از خواب تلفن همراه خود را کنار بگذارند.
افرادی که روزانه ۸ ساعت به طور کامل می‌خوابند نسبت به سایرین سالم‌تر هستند و در طول روز فعالیت‌های روزمره را به خوبی و در سطح ایده‌آلی انجام می‌دهند.
برای داشتن بدنی سالم باید روزانه ۳ وعده اصلی غذا؛ همچنین ۳ میان وعده مصرف کرد تا بدنمان انرژی کافی برای انجام کار‌های روزمره داشته باشد؛ همچنین باید دور استعمال دخانیات و مصرف سیگار را خط کشید و در طول روز و به خصوص در فصل زمستان مصرف مایعات و به ویژه آب را فراموش نکنید.
افراد بزرگسال می‌توانند علاوه بر نوشیدن چای روزانه یک لیتر آب برای نیاز بدنشان بنوشند، زیرا این کار سموم بدن را دفع و سوخت و ساز را راحت‌تر می‌کند.
مصرف غذا‌های پرآب برای حفظ سلامتی بدن مفید است و افراد برای داشتن بدنی سالم و تندرست نباید صبحانه حاوی مواد ارگانیک را فراموش کنند.
اگر افراد از یک برنامه غذایی هفتگی و ثابت استفاده کنند بدنشان بیشتر احساس تندرستی و راحتی می‌کند، زیرا همه چربی‌ها برای بدن ضرر ندراند و روغن‌های مایع‌ مانند تن ماهی و ماهی آزاد همچنین خوراکی‌هایی مثل آجیل، روغن زیتون برای بدن بسیار سودمند است.
افراد برای سلامت بدن باید یک رژیم غذایی سالم حاوی فیبر داشته باشند، زیرا این مواد کلسترول و سطح قند خون را کاهش می‌دهد و به تبع باعث بهبود سلامت روده‌ها می‌شود.
انتهای پیام/
تضمین سلامت بدن با روش‌هایی ساده



برچسب‌ها:


سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.
[favicon بیرنیوز] سامانه هوشمند تحلیل خبر نسخه بتا ۰.۳ | 871592 خبر
برای بهره‌مندی از وب سرویس خلاصه‌ساز متون خبیر‌نیوز، با ما در ارتباط باشید:
انتخاب و چینش خبرها در این سایت به صورت خودکار توسط جستجوگر خبر خبیر‌نیوز صورت می گیرد. خبیر‌نیوز هیچ مسئولیتی در قبال محتویات خبرها ندارد.