خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بر استعفایم مصمم و پابرجا هستم/این موضوع را به مهدی تاج اطلاع دادم

فارس | ورزشی | سه شنبه، 16 بهمن 1397 - 01:05
رئیس مستعفی هیأت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: بر استعفایم از ریاست هیأت فوتبال استان خراسان رضوی مصمم و پابرجام هستم و ا ین موضوع را به اطلاع مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم رسانده‌‌ام.
فوتبال،موضوع،رضوي،تاج،خراسان،مهدي

رئیس مستعفی هیأت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: بر استعفایم از ریاست هیأت فوتبال استان خراسان رضوی مصمم و پابرجام هستم و ا ین موضوع را به اطلاع مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال هم رسانده‌‌ام.
بر استعفایم مصمم و پابرجا هستم/این موضوع را به مهدی تاج اطلاع دادم
محمدمهدی برادران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص استعفایش از ریاست هیأت فوتبال استان خراسان رضوی گفت: پیش از این قصد استعفا دادن داشتم و حتی این موضوع را به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اطلاع دادم اما به دلیل حساسیت حضور تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا این موضوع را به بعد از برگزاری این بازی‌ها موکول کردم.
وی افزود: از طرف دیگر خوشبختانه وضعیت باشگاه پدیده شهر خودرو خوب و مناسب است و برای اولین بار در چند سال اخیر شهر مشهد نماینده‌ ثابتی در لیگ برتر دارد.
همچنین ورزشگاه امام رضا را برای پدیده در اختیار گرفتیم و اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شد.
برادران تصریح کرد: تصمیم من در این باره جدی و قطعی است و در مجمعی که در اسفندماه به صورت سالانه برگزار می‌شود نفر بعدی برای ریاست مشخص خواهد شد.
انتهای پیام/ک