شاید فقط در ایران؛ سپاهان با ۳ لباس مختلف در یک فصل
تیم فوتبال سپاهان در دو هفته ابتدایی لیگ با یک لباس به میدان رفت که قرار نیست از هفته سوم به بعد از آنها استفاده کند. نکته جالب تغییر لباس این تیم این است که لباسهای جدیدشان قرار است باز هم برای نیم فصل دوم تغییر کند.

تیم فوتبال سپاهان در دو هفته ابتدایی لیگ با یک لباس به میدان رفت که قرار نیست از هفته سوم به بعد از آنها استفاده کند.
نکته جالب تغییر لباس این تیم این است که لباسهای جدیدشان قرار است باز هم برای نیم فصل دوم تغییر کند.
به گزارش ایسنا، بسیاری از تیمهای فوتبال در دنیا قبل از شروع مسابقات هر فصل از پیراهنهای اصلی خود رونمایی میکنند و تا پیایان هر فصل از همان لباسها استفاده میکنند.
بعضی از تیمها مثل بایرن مونیخ نیز در آخرین بازیهای هر فصل با پیراهن جدیدشان به میدان میروند.
تیمهای فوتبال این کار را میکنند تا در تورهای پیش فصل بتوانند از طریق فروش پیراهنهای جدید درآمدزایی کنند.
در ایران اما تیمهای فوتبال که معمولا درآمدی از فروش پیراهن ندارند معمولا تا قبل از اولین هفته لیگ تکلیف برند و طرح لباسشان مشخص نیست.
در اکثر مواقع هم این پیراهنها از لحاظ زیبایی و طراحی کیفیت بالایی ندارند و هواداران معمولا به این موضوع معترض میشوند.
لباسهای این فصل تیم فوتبال سپاهان را شرکت آلاشپورت تامین کرده است.
سپاهانیها در دو هفته اول لیگ با لباسهایی بازی کردند که طبق اعلام مسوولان باشگاه به صورت آماده و بدون طراحی دریافت شده بود زیرا شرکت آلاشپورت اعلام کرده بود به دلیل نداشتن وقت کافی نتوانسته برای سپاهان طراحی خاصی بکند و لباسهای جدید از هفته سوم در اختیار این تیم قرار میگیرد.
لباس سپاهان در دو هفته ابتدایی لیگ
لباس سپاهان در دو هفته ابتدایی لیگ
روز گذشته باشگاه سپاهان از پیراهنهای جدید این تیم رونمایی کرد که به جز حذف چند خط سیاه از روی لباس و یقه متفاوت تغییر زیادی نکرده و لباس دروازهبانها هم بدون تغییر بود.
نکته جالب توجه این است که باشگاه سپاهان اعلام کرده است این پیراهن باز هم در نیم فصل دوم تغییر میکند.
یعنی یک تیم فوتبال در طول یک فصل ۳ بار پیراهن عوض میکند، اتفاقی که مشابهش در کمتر جایی دیده میشود.
این حرکت سپاهان ما را یاد برندهای لباس در دنیا میاندازد که برای هر فصل از سال یک کالکشن جدید طراحی میکنند.
لباس سپاهان از هفته سوم لیگ
توییت صفحه رسمی تیم فوتبال سپاهان درباره پیراهنهای جدید این تیم
باشگاه سپاهان همچنین در رونمایی از لباسهای دو هفته اول خلاقیت خاصی به خرج نداد و اولین عکسی که از لباسهای این باشگاه پرطرفدار منتشر شد عکس با کیفیتی نبود.
البته این ایرادی است که بیشتر باشگاههای ایرانی دارند و احتمالا چون درآمد خاصی از فروش پیراهن نصیبشان نمیشود تمایلی ندارند که از عکسهای بهتری برای معرفی لباس خود استفاده کنند.
اولین عکسی که باشگاه سپاهان از اولین پیراهن خود منتشر کرد
انتهای پیام