انصاریفرد: برند پرسپولیس چارهساز مشکلات است
محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که برند این باشگاه می تواند چارهساز مشکلات سرخپوشان باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من در سال 84 به مدت یک سال و نیم مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بودم.
وضعیت مدیریت در آن دوره با شرایط فعلی بسیار متفاوت بود، چون فضای الان با فضای آن زمان بسیار متفاوت است.
هزینهها بالاتر رفته، فضای مجازی و حواشی خیلی زیادی وجود دارد و علاقهمندان پرسپولیس تحت تأثیر این فضاها قرار میگیرند و حتی مخالفان هم در این فضاها برنامههایی برای خودشان دارند.
وی در ادامه افزود: با وضع بد اقتصادی فعلی به خاطر تحریمها، شرایط خیلی سخت شده است، ولی اعتقاد دارم برند و لوگوی پرسپولیس چارهساز تمام مشکلات است.
ظرف این مدتی که آمدهام کارها و برنامههای خیلی خوبی برای باشگاه پرسپولیس ترسیم کردهایم و همکاران بنده خبرهای خیلی خوبی در آینده برای باشگاه پرسپولیس خواهند داشت که نویدبخش یک رابطه تنگاتنگ با اسپانسر و شرکتهای مختلف و هواداران خواهد بود.
ادامه دارد ...