3 روند اساسی بازاریابی اینترنتی در سال 2019
تسنیم
|
بازار
|
چهارشنبه، 19 دی 1397 - 22:39
استفاده از بازاریابی اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. اثربخش بودن بازاریابی اینترنتی و هزینه بسیار کمتر آن نسبت به روشهای بازاریابی سنتی باعث شده است تا بازاریابی اینترنتی مورد توجه ویژهای قرار گیرد.

خلاصه خبر
روند 1) تغییرات گوگل و سئو
گوگل تغییرات بزرگی را در سال 2018 در الگوریتمهای سئو خود و محصولات خود داد.
تغییر نام گوگل ادوردز به گوگل ادز، حضور قویتر گوگل آپتیماز و آپدیت های گوگل وبمستر تولز از نمونههای این تغییرات بود.
گوگل وبمستر تولز با آپدیت جدیدش امکانات بیشتری را برای شما فعال کرده است.
یک ابزار عالی برای اندازهگیری دادهها، ابزار گوگل آنالیتیکس است.
این ابزار که رسما توسط گوگل تهیه شده است، اطلاعات بی نهایت دقیقی را در مورد رفتار کاربران به شما میدهد.
برای آموزش و کسب اطلاعات بیشتر دربارهی این ابزار، میتوانید لینک آموزش کامل گوگل آنالیتیکس را ببینید.
گوگل تغییرات بزرگی را در سال 2018 در الگوریتمهای سئو خود و محصولات خود داد.
تغییر نام گوگل ادوردز به گوگل ادز، حضور قویتر گوگل آپتیماز و آپدیت های گوگل وبمستر تولز از نمونههای این تغییرات بود.
گوگل وبمستر تولز با آپدیت جدیدش امکانات بیشتری را برای شما فعال کرده است.
یک ابزار عالی برای اندازهگیری دادهها، ابزار گوگل آنالیتیکس است.
این ابزار که رسما توسط گوگل تهیه شده است، اطلاعات بی نهایت دقیقی را در مورد رفتار کاربران به شما میدهد.
برای آموزش و کسب اطلاعات بیشتر دربارهی این ابزار، میتوانید لینک آموزش کامل گوگل آنالیتیکس را ببینید.