چرا بعضی ناشران به چاپ کتاب سلبریتیها اقدام میکنند؟
مدیر مسئول انتشارات روایت فتح از دلیل چاپ کتاب سلبریتیها توسط بعضی از ناشران گفت.

در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛
محسن دریا لعل مدیر مسئول انتشارات روایت فتح، در گفتوگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره چاپ کتاب سلبریتیها توسط بعضی از ناشران گفت: یکی از ساختارهای فروش و تجارت روز در چاپ اثر، گاهی تبلیغات خوب توسط اشخاص معروف است.
وی افزود: الان تبلیغات بازرگانی پخش شده در تلویزیون نظیر مارک ماست، پنیر و کره به واسطه افراد معروف و بازیگران در دنیا معرفی میشود.
دریا لعل تصریح کرد: انتشار کتابهای سلبریتی به دو صورت رواج دارد؛ اول اینکه افراد معروف خودشان به تبلیغ کتابها میپردازند و مسئله دوم مولف بودن سلبریتیها در چاپ کتاب است.
وی ادامه داد: تألیف کتاب توسط سلبریتیها باعث جذب بیشتر مخاطب به خرید کتاب به دلیل مشهور بودن چهره نویسنده به عنوان بازیگر و ...
در صفحات مجازی میشود؛ چرا که مخاطب علاقه زیادی به فعالیتهای هنری اشخاص مشهور دارد که همین عامل، باعث موفقیت روزافزون سلبریتیها در صفحات مجازی میشود.
دریالعل گفت: قیمت کتاب سلبریتیها به دلیل تجارت، بازرگانی و وجود مخاطب قطعی بسیار بالاست.
برند سازی به عنوان کتاب سلبریتی، هر قدر هم ضعیف باشد، قیمت زیادی دارد که مخاطب آن را برای خرید کتاب پرداخت میکند.
وی افزود: مخاطبی که به خواندن این کتاب ها اقدام میکند، ممکن است از کتابهای سطح پایین به خواندن کتابهای سطح بالا برسد.
بنده شخصا انگیزه ناشران برای افزایش و تولید کتابهای تالیفی را تحسین میکنم.
انتهای پیام/