خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 17 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نحوه برخورد با مزاحمت های تلفنی اورژانس

مشرق | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 10 شهریور 1398 - 16:10
رئیس اورژانس کشور از برخورد با مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس خبر داد و گفت: سامانه‌ای برای رصد آمبولانس‌های اورژانس در حین ماموریت و پس از آن راه اندازی شده است.
اورژانس،قضاييه،تلفني،قوه

به گزارش مشرق، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور با اشاره به کاهش میزان مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس در سال‌های اخیر، گفت: در رابطه با مزاحمت‌ها با اورژانس شکایت‌هایی انجام شده و خوشبختانه با همکاری قوه قضاییه این موضوع در حال پیگیری است.
وی با تاکید بر اینکه در طی شکایت از مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس، تلفن فرد مزاحم بارها قطع شده است، تصریح کرد: در تهران روزانه بیش از ۳ هزار مزاحمت تلفنی با اورژانس صورت می‌گیرد.
بیشتر بخوانید: توقف فعالیت آمبولانسی حامل سلبرتی ها
کولیوند با اشاره به همکاری قوه قضاییه با اورژانس برای برخورد با آمبولانس‌هایی که برچسب نداشته و تخلف کرده اند، گفت: در این رابطه نیز قوه قضاییه جلوی تردد این نوع آمبولانس‌ها را گرفته و نظمی به این مهم بخشیده است.
رئیس اورژانس کشور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عبور آمبولانس‌ها از خط ویژه بدون ماموریت صحت دارد یا خیر، افزود: خیر این موضوع صحت ندارد و خوشبختانه با راه اندازی سامانه رصد کامل آمبولانس‌ها از نوع ماموریت آن‌ها تا مسیرهای انتخابی رصد می‌شود.