سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

2 برد برای تیم‌های مازندرانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی/ انصراف شهریار مَشقی بود!

فارس | استان‌ها | یکشنبه، 27 مرداد 1398 - 15:15
هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با برتری دو نماینده مازندران همراه بود.
هفته،حواشي،شهريار،برد،گذشته،تيم

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس روزشی| هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز دو نماینده مازندران در برابر حریفان‌شان صف‌آرایی کردند.
هر دو تیم مازندرانی که در هفته گذشته با حواشی زیادی همراه بودند، این هفته موفق به کسب برد شدند تا حواشی هفته گذشته را به کلی فراموش کنند.
تیم موج‌سواران ساحل نوشهر در دیداری خارج از خانه به مصاف شاهین خزر رودسر رفت.
در این دیدار نوشهری‌ها موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 میزبان خودشان را شکست دهند تا فاتح دربی شمال کشور باشند.
موج‌سواران با این برد 33 امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
اما شهریار ساری که در طول یک هفته گذشته حواشی زیادی را ایجاد کرده بود و حتی نامه‌نگاری‌های انصرافش از لیگ برتر فوتبال ساحلی نیز صادر شده بود، در این هفته به میدان رفت.
شهریار در خانه از تیم شهدا چلیچه میزبانی کرد و در نهایت در وقت‌های اضافه حریف خودش را با نتیجه سه بر دو شکست داد و بدرقه کرد.
به گزارش فارس، شهریار ساری با این برد 18 امتیازی شد و در جایگاه نهم جدول قرار گرفت.
انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج