سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم ملی بسکتبال بانوان چهارشنبه راهی اردن می شود

فارس | ورزشی | یکشنبه، 27 مرداد 1398 - 08:46
تیم ملی بسکتبال بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات غرب آسیا چهارشنبه راهی اردن خواهد شد.
مسابقات،آسيا،تيم،حضور،ملي،ايران

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران قرار است برای حضور در مسابقات غرب آسیا چهارشنبه راهی اردن شود.
این دوره از مسابقات با حضور چهار کشور ایران، سوریه، لبنان و اردن روزهای ۲۲ تا ۲۶ آگوست (۳۱ مرداد تا ۴ شهریور) برگزار خواهد شد.
مژگان خدادادی، دلارام وکیلی، فائزه شهریاری، کیمیا یزدیان، مریم ایزدبین، معصومه اسماعیل زاده، عسل پورحیدری، ادنا عیسائیان، روژانو محمودی، شیدا شجاعی و گلشید امیدیان بازیکنان اعزامی کشورمان به مسابقات غرب آسیا هستند.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا آماده می کند که البته هنوز میزبان و زمان مسابقات اعلام نشده است.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در مسابقات کاپ آسیا در سید ۲ به رقابت با حریفان خواهد پرداخت.
هدایت تیم بر عهده شایسته متشرعی است.
انتهای پیام/س