سومین شماره فصلنامه «مطالعات ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی» منتشرشد
سومین شماره فصلنامه «مطالعات ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی» توسط انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران سومین شماره فصلنامه علمی - پژوهشی «مطالعات ایرانی آموزش و پرورش تطبیقی» را به چاپ رساند.
مقالات این شماره نشریه عبارتند از :
۱.
بررسی جایگاه نظام آموزش و پرورش رسمی جمهوری ایران در بین کشورهای همسایه با توجه به نشانگرهای آموزشی.
نویسندگان : عباس معدن دار / مهدی نوید / مجید رعنائی
۲.
بررسی تطبیقی فعالیت های فوق برنامه در تربیت معلم استرالیا ، آلمان و ایالات متحده امریکا.
نویسندگان: پری موسی پور میاندهی / اشرف السادات پیرونذیری / خدیجه گلین مقدم
۳.
بررسی تطبیقی سازمان های همتا با سازمان سنجش آموزش کشور.
نویسندگان: رضا محمدی / ابراهیم خدائی/ نگار شریفی یگانه
۴.
رویکردهای فرهنگی - اجتماعی معاصر در آموزش غیر رسمی .
نویسنده : پاراسکووی چورداکی
۵.
آموزش فلسفه به دانش آموزان : ضرورت ها ، پیش نیازها و تجارب بین المللی.
نویسندگان: محمد امینی / علی یزدخواستی
۶.
مطالعه تطبیقی تاثیر عوامل درونی و بیرونی کلاس درس بر عملکرد معلمان زبان انگلیسی.
نویسندگان : لیلا انجم شعاع / مهری حداد نارافشان