اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال به مرخصی رفتند/ کولاکوویچ 29 مرداد به تهران بازمیگردد
تسنیم
|
ورزشی
|
دوشنبه، 21 مرداد 1398 - 16:38
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان به همراه دستیارانش روز سهشنبه 29 مرداد به تهران بازمیگردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل روسیه و عدم راهیابی به المپیک 2020 از تورنمنت روسیه، شهر سن پترزبورگ را به مقصد استانبول و سپس تهران ترک کرد.
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال به همراه دستیارانش دراگان کوبیلسکی و دنیل میسیچ در فرودگاه سنپترزبورگ از جمع ملیپوشان جدا شدند و به مرخصی رفتند.
کولاکوویچ و دستیارانش سهشنبه 29 مرداد به تهران بازمیگردند.
ملیپوشان والیبال ساعت 1:40 بامداد سهشنبه وارد تهران خواهند شد.
انتهای پیام/