سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بدمینتون‌بازان کشورهای عراق، اندونزی، اردن و جمهوری آذربایجان وارد ایران شدند

تسنیم | ورزشی | شنبه، 13 بهمن 1397 - 16:01
بدمینتون بازان کشورهای عراق، اندونزی، اردن و جمهوری آذربایجان به منظور شرکت در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران تا صبح امروز (شنبه) وارد کشورمان شدند.
بدمينتون،تهران،بازان،خواهند_شد،كرج،شهرستان،مسابقات،كشورهاي

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، بدمینتون بازان کشورهای چین، سنگاپور، اتریش و مالزی نیز امشب وارد تهران خواهند شد و سپس در شهرستان کرج محل برگزاری مسابقات انتقال خواهند یافت.
بدمینتون بازان کشورهای تایلند، ترکیه، اوکراین، هند، پرتغال، موریس، مالت، ارمنستان، ایتالیا و سریلانکا فردا ( یکشنبه ) وارد تهران خواهند شد و به شهرستان کرج اعزام می‌شوند.
همچنین بدمینتون بازان کشورهای روسیه، بلغارستان، لوکزامبورگ، مجارستان، جمهوری چک، استونی، لهستان، مولداوی و ایسلند نیز روز دوشنبه وارد کشور خواهند شد و در محل برگزاری این رقابت‌ها اسکان خواهند یافت.
خانم " سامانتا ناوارتا " سرداور مسابقات نیز وارد تهران شده است و آقای "تانا بالان " مدیر اجرایی بدمینتون آسیا نیز روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شرکت بازیکنان 29 کشور خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه جاری و با جوایز 25 هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/