تبریک ظریف به خبرنگاران
ایسنا
|
برگزیده، سیاسی
|
دوشنبه، 14 مرداد 1398 - 11:37
وزیر خارجه در آغاز نشست خبری خود روز خبرنگار را تبریک گفت.
وزیر خارجه در آغاز نشست خبری خود روز خبرنگار را تبریک گفت.
به گزارش ایسنا محمد جواد ظریف در آغاز نشست خبری خود با رسانه های داخلی و خارجی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد گفت: آقای دعایی همواره با لطف خود بنده را مورد شفقت قرار داده است.
وی با تشکر از ربیعی و خدادی و تبریک به مناسبت روز خبرنگار به همه خبرنگاران، سالروز شهادت محمود صارمی روز خبرنگار را تبریک و تسلیت گفت.
این خبر تکمیل میشود