خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نحوه ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی کارفرمایان اعلام شد

مهر | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 13 مرداد 1398 - 12:12
مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی نحوه ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی کارفرمایان سامانه خدمات غیر حضوری را تشریح کرد.
سازمان،آدرس،مطالباتي،ايميل،ir،ابلاغ،ارسال،شماره

به گزارش خبرگزاری مهر، علی معیری اظهار داشت: در زمان صدور حکم مطالباتی، پیامک و پست الکترونیک اطلاع رسانی مرتبط جهت مشاهده حکم مطالباتی درج شده در سامانه مذکور به اطلاعات تماسی کارفرما ارسال می شود.
وی افزود: شماره تلفن همراه و پست الکترونیک کارفرما، مطابق با اطلاعات درج شده در فرم تعهدنامه ابلاغ بوده که در پرتال مدیریت متمرکز کاربران سازمان، ثبت شده است.
معیری نمونه پیام ارسالی به کارفرما برای ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی را به شرح زیر اعلام کرد.
«کارفرمای محترم؛ خواهشمند است نسبت به مشاهده مفاد ابلاغ حکم مطالباتی به شماره …..مورخ ......
به آدرس اینترنتی eservices.tamin.ir مراجعه فرمایید.
شعبه طوس سازمان تامین اجتماعی آدرس سامانه غیرحضوری https://eservices.tamin.ir/view/#/announcement "لطفا به این ایمیل پاسخ ندهید"
معیری با بیان اینکه در حال حاضر ایمیل های ابلاغ از طریق Mail box سازمان تامین اجتماعی به آدرس SSO-eblogh@tamin.ir و پیامک های سازمان از طریق شماره ۹۸۹۲۰۲۹۰۱۴۲ ارسال می شود، گفت: ایمیل های اطلاع رسانی در سایر خدمات غیرحضوری سازمان نیز از طریق Mail box سازمان تامین اجتماعی به آدرس SSO-INFO@tamin.ir به مخاطبین ارسال می شود.
مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تامین اجتماعی گفت: در صورت مشاهده و مراجعه با هر یک از موارد مغایرت به شرح، اگر پیامک ها و ایمیل های اطلاع رسانی، از آدرس و یا سرشماره تلفن همراه دیگری، غیر از آدرس های فوق الذکر، ارسال شده باشد و چنانچه متن پیام دریافتی با اطلاعات هویتی/بیمه ای/کارگاهی کارفرما/بیمه شده/مستمری بگیر، مغایرت داشته باشد، کارفرمایان و مخاطبین سازمان به سایت CRM.tamin.ir مراجعه کرده و یا با تماس با سامانه ارتباط با مشتریان این سازمان (Call center) به شماره ۱۴۲۰، موارد را اعلام تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.