خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 24 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برپایی کارگاه آموزشی مد، فروش و هویت‌بخشی برند

مهر | فرهنگی و هنری | شنبه، 12 مرداد 1398 - 11:21
کارگاه آموزشی مد، فروش و هویت‌بخشی برند طی دو روز در هتل انقلاب تهران برگزار می‌شود.
مد،آموزشي،كارگاه،لباس،اسكويي،فروش،بازاريابي،برند،دبير،اجرايي ...

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر عمادالسلام اسکویی دبیر اجرایی این کارگاه آموزشی سه روزه با اشاره به اینکه برندسازی با استفاده از ابزار و راهکارهای متنوع از مراحل مهم‌ رشد و توسعه‌ کسب‌وکارهاست اظهار کرد: در سال‌های اخیر و نظر به رشد روزافزون فعالان حوزه مد و لباس به‌ویژه در بخش طراحی و مدیرت مزون‌ها و خانه‌های مد، واکاوی ابعاد مختلف موضوع هویت‌بخشی به برندها را موردتوجه قرار داده‌ و به همراه سایر دوستان و مشاوران تیم مدآرت، تلاش کرده‌ایم تا ضرورت توجه به این اصول را برای هنرجویان این عرصه تبیین کنیم.
اسکویی با اشاره به اینکه استراتژی‌های پرداخت مؤثر به مقوله ترندسازی باید به‌عنوان یک اولویت در کار مزون داران و طراحان لباس قرار گیرد بیان کرد: با همین رویکرد کارگاه آموزشی مد، فروش و هویت بخشی برند طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ مردادماه با کسب مجوز از کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در هتل انقلاب تهران برپا می‌شود.
دبیر اجرایی این رویداد افزود: آمورش شیوه‌های نوین فروش، مارکتینگ و فرانچایز مزون‌ها و فروشگاه‌های حوزه مد و لباس از مهم‌ترین مباحث موردنظر در این کارگاه آموزشی سه‌روزه است و بالغ‌بر ۹۰ نفر در این کارگاه حضور به هم خواهند رساند.
اسکویی بر لزوم تمرکز هر چه بیشتر بر تخصص‌های کلیدی جریان مارکتینگ در کشور اشاره و تصریح کرد: برندسازی و بازاریابی دو بخش مکمل در رشد کسب‌وکارها محسوب می‌شوند و این‌ها بخش‌هایی هستند که در کنار یکدیگر باهدف شناساندن هرچه بیشتر فعالان این حوزه به مخاطبان نقش مهمی ایفا می‌کنند.
او با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر بر عنوان این دوره کارگاه آموزشی و مباحث مرتبط به جریانات "مد، فروش و هویت بخشی برند " اذعان کرد: برندسازی و بازاریابی در جهت افزایش آگاهی حرکت می‌کنند و آن‌ها با ترکیب با بخش‌های فروش و روابط عمومی،‌ ستون‌های چهارگانه‌ای برای کسب‌وکارها تشکیل داده‌اند که تمرکز اصلی فعالیت‌ها را از آن خود می‌کنند.
اسکویی در ادامه گفت: نمایش یک اثر از شرکت‌کنندگانی که صاحب برند معتبر هستند از دیگر برنامه‌های ما در این رویداد است و سه استعداد برتر نیز توسط مدرسان این دوره آموزشی انتخاب و به چرخه تولید معرفی خواهند شد.
دبیر اجرایی نخستین کارگاه آموزشی مد، بازاریابی دیجیتال و برندسازی در خاتمه از همراهی و همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و پلیس اماکن و امنیت در راستای برپایی این دوره آموزشی تقدیر کرد.