خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مس با برد پرگل به استقبال جام باشگاه‌های آسیا رفت

ایسنا | ورزشی | پنجشنبه، 10 مرداد 1398 - 20:52
تیم فوتسال مس سونگون در آخرین بازی لیگ برتری خود پیش از جام باشگاه‌های به برد پرگل دست یافت.
سالن،هفته،بازي،سونگون،پرگل،فوتسال،بندرعباس،مس

تیم فوتسال مس سونگون در آخرین بازی لیگ برتری خود پیش از جام باشگاه‌های به برد پرگل دست یافت.
به گزارش ایسنا، هفته ششم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) با برگزاری دو بازی در اهواز و شاهین‌شهر آغاز شد.
در یکی از این دیدارها مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی پس از سه هفته ناکامی طعم پیروزی را چشید و توانست تیم هایپر شاهین‌شهر را با نتیجه پرگل چهار بر یک مغلوب کند.
مسی‌ها درحالی این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند که قرار است از هفته آینده وارد اردوی آماده‌سازی خود برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا شوند.
دومین بازی امروز نیز بین تیم‌های حفاری اهواز و فرش‌آرای مشهد با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
برنامه ادامه بازی‌های هفته ششم به شرح زیر است:
جمعه 11 مرداد؛ ساعت 18
شاهین کرمانشاه -شهروند ساری (سالن قمربنی هاشم کرمانشاه)
ارژن شیراز -گیتی پسند اصفهان (سالن ابوالفتحی شیراز)
مقاومت البرز -اهورا بهبهان (سالن انقلاب کرج)
آذرخش بندرعباس -سن ایچ ساوه (سالن فجر بندرعباس)
محمد سیمای قم -ستارگان ورامین (سالن شهید حیدریان قم)
انتهای پیام