سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

15 ‌گزینه مطرح برای مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 03 مرداد 1398 - 08:39
معاون راهبردی استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه 15 گزینه برای مدیریت سازمان در چهارمحال و بختیاری مطرح است، گفت: مراسم معارفه مدیرکل جدید در روزهای آینده برگزار می‌شود‌.
فرهنگي،سازمان،تبليغات،تبليغ،اسلامي،فعالان،بسترسازي،اهداف،نقش ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجتبی نجفی شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران و نظرسنجی در مورد چالش‌ها و فرصت‌های فرهنگی، راهکارها و پیشنهادات در این زمینه اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تقویت ارتباط خود با فعالان فرهنگی است و در این راستا خودش را از نگاه فعالان و نخبگان فرهنگی هر استان بازنگری می‌کند.
وی افزود: سلسله نشست‌هایی در این راستا برگزار شده که بسترسازی برای شناخت مدیران جدید از استان‌ها از شرایط و وضعیت فرهنگی استان، مردمی سازی تبلیغ به منظور کاهش تصدیگری سازمان از اهداف اساسی این نشست‌ها‌ست‌.
معاون راهبری استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به دیگر اهداف نشست‌ها بیان کرد: مبلغان فرهنگی همان فعالان فرهنگی هستند و ما نقش تسهیل گری و حمایتگری از آنها را داریم و مقدمه سازی برای جبهه سازی فعالان فرهنگی که در بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری بیان شده که از دیگر اهداف این نشست‌ها‌ست.
نجفی خاطرنشان کرد: در چهارمحال و بختیاری 15 نفر برای مدیریت جدید سازمان تبلیغات استان بررسی و معارفه مدیر جدید طی روزهای آینده برگزار می‌شود.
قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی: نسبت به تولید محصولات حجاب مسئولیت جدی داریم
وی با بیان اینکه رسانه ابزار فرهنگ سازی است و در تبلیغ، حل مشکلات مردم و ذهنیت سازی نقش جدی ایفا می کند، ادامه داد: بسترسازی تبلیغ نوین با استفاده از رسانه‌ها در سازمان ایجاد و تبلیغات در قالب اقدامات آموزشی، تربیتی و هنری انجام و اطلاع رسانی به موقع صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه رسانه ابزار فرهنگ سازی است و در تبلیغ، حل مشکلات مردم و ذهنیت سازی نقش جدی ایفا می کند، ادامه داد: بسترسازی تبلیغ نوین با استفاده از رسانه‌ها در سازمان ایجاد و تبلیغات در قالب اقدامات آموزشی، تربیتی و هنری انجام و اطلاع رسانی به موقع صورت می گیرد.
مسئول نظارت و ارزیابی استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: گزارش دهی در سازمان تبلیغات اسلامی زیاد شده و اثری که باید داشته باشد ندارد بنابراین باید از نقد سازنده که بتوان براساس آن تصمیمات تخصصی گرفت، بهره مند شویم.
وی اضافه کرد: برای چشم انداز فرهنگی باید سند راهبردی نوشته شود که شورای عالی انقلاب فرهنگی باید این سند را بنویسد همچنین موازی کاری باید به هم افزایی تبدیل شود.
انتهای پیام/ش