سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کره جنوبی

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | جمعه، 05 تیر 1405 - 12:55
وزیر امور خارجه کره جنوبی در تماس تلفنی با عراقچی در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای گفت‌و‌گو و رایزنی کرد.
خارجه،وزير،تلفني،امور،دوجانبه،تماس

باشگاه خبرنگاران جوان - وزیر امور خارجه کره جنوبی صبح امروز جمعه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌و‌گو و رایزنی کرد.
چو هیون، وزیر خارجه کره جنوبی، در این تماس تلفنی با ضمن استقبال از تفاهم ایران و آمریکا برحمایت کشورش از روند‌های دیپلماتیک با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و امنیت کشتیرانی ایمن تاکید کرد.
سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، نیز همتای کره‌ای خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.
وزرای خارجه دو کشور همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی، بر ضرورت تداوم رایزنی‌های سیاسی و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت