تداوم خدمت آبرسانی در مرز مهران به زوار حسینی
مهر
|
استانها
|
جمعه، 05 تیر 1405 - 09:55
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از تداوم خدمت آبرسانی در مرز مهران به زوار حسینی در موج بازگشت خبر داد.
محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، خدمت به زائران اربعین را توفیقی ارزشمند و افتخاری برای خادمان مردم دانست و از تلاشهای شبانهروزی کارکنان این مجموعه در پایانه مرزی قدردانی کرد.
محمدی با اشاره به بسیج تمامی امکانات این شرکت برای تسهیل تردد زائران، تأکید کرد: مجموعه آب و فاضلاب استان با تمام ظرفیت و توان خود در کنار سایر دستگاههای خدمترسان، نسبت به تأمین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی در مرز مهران اهتمام ویژه دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب به زائران، با قوت و تا پایان موج تردد زائران در مرز بینالمللی مهران ادامه خواهد داشت.