طباطبایی: نباید اقدام ایران در گفتوگو برای توافق، بد فهم شود
به گزارش مشرق، سید مهدی طباطبایی، معاون اطلاعرسانی دفتر رئیس جمهور در توئیتر نوشت:
حسن همجواری یک ترم مشترک و یک فهم دوجانبه است.
نباید از اقدام ایران برای تفاهم و گفتگو برای توافق، بدفهمی صورت پذیرد.
این اقدامی صلح طلبانه و از سر عزت و اقتدار بوده نه عجز و اجبار و سازش.
آنکه در این میانه سادهلوحی کند، بازنده خواهد بود.
گول بوی کباب را نخورند که داغ خواهند شد.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.