تأکید بر توسعه همکاریهای راهبردی و تقویت امنیت منطقهای
باشگاه خبرنگاران
|
سیاسی
|
سه شنبه، 02 تیر 1405 - 17:02
مسعود پزشکیان با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان - مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.