فوت دختر ۱۲ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 01 تیر 1405 - 15:11
مشهد- فرماندار مشهد از فوت دختر ۱۲ساله در یکی از پارک های آبی مشهد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حسن حسینی اظهار کرد: متوفی دختری ۱۲ ساله از استان گلستان بوده که به همراه مادر و خواهرش به مشهد آمده بودند.
فرماندار مشهد گفت: این نوجوان در حوالی ساعت ۱۷ بعدازظهر روز گذشته چند دقیقه پس از استفاده از سرسره آبی، در محوطه داخلی سرزمین موج های آبی دچار مشکل شد و متاسفانه اقدامات امدادی و عملیات احیا برای ایشان موثر واقع نشده است.
وی افزود: خانواده متوفی شکایتی از این مجموعه آبی نکردهاند و علت دقیق فوت و جزئیات حادثه توسط سوی پزشکی قانونی در دست بررسی است.