تریاک در معده مرد مسافر
فرمانده انتظامی شهرستان "سربیشه" از کشف ۳۰ بسته حاوی ۳۰۰ گرم تریاک از معده مسافران خودرو سواری در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: 779219 | ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ۱۳:۳۰:۵۰
فرمانده انتظامی شهرستان "سربیشه" از کشف ۳۰ بسته حاوی ۳۰۰ گرم تریاک از معده مسافران خودرو سواری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ مهدی میرزایی اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان سربیشه هنگام کنترل محور اصلی به یک دستگاه خودرو سواری مسافربری مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی بیان داشت: ماموران در بازجویی و بررسی های به عمل آمده از ۴ نفر مسافر متوجه شدند که اقدام به حمل مواد مخدر یه صورت بلع و انباری کرده اند.
سرهنگ میرزایی افزود:ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در این رابطه، ۳۰ بسته حاوی ۳۰۰ گرم تریاک از معده ۴ نفر متهم که به صورت انباری جاساز شده بود کشف کردند.
وی خاطر نشان کرد: ۴ نفر متهم دستگیر شده، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.