هیأت ایران محل مذاکرات سوئیس را به مقصد تهران ترک کرد
مهر
|
سیاسی
|
دوشنبه، 01 تیر 1405 - 10:54
هیأت جمهوری اسلامی ایران پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز دوشنبه و پس از حدود ۱۸ ساعت گفتوگو و رایزنی فشرده، ساختمان محل برگزاری مذاکرات را ترک کرد.