خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مهلت واریز وجه‌الضمان جهت شرکت در حراج شمش طلا ساعت ۲۴ امشب/ پلفترم‌های برخط طلا ۳۳ کیلوگرم شمش طلا از مرکز مبادله خریداری کردند

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | دوشنبه، 11 خرداد 1405 - 15:57
سخنگوی مرکز مبادله گفت: تاکنون پلتفرم‌های فروش طلای برخط هم با شرکت در جلسات مرکز مبادله اقدام به خرید ۳۳ کیلوگرم شمش طلا کرده‌اند.
حراج،طلا،شمش،مبادله،طلاي

باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیمیا قلی‌پور - اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فردا سه شنبه ۱۲ خرداد جلسه حراج شمش طلا مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.
او افزود: متقاضیان تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۱۱ خرداد فرصت دارند ۵۰ میلیارد ریال (۵ میلیارد تومان) وجه الضمان به ازای هر شمش را جهت شرکت در حراج را واریز کنند.
گفتنی است، حسب درخواست فعالان بازار طلا و به منظور پاسخگویی به نیاز آنان علاوه بر متقاضیان فعلی، سکو‌های طلا نیز می‌توانند در حراج مذکور شرکت کنند.
او افزود: تاکنون پلتفرم‌های فروش طلای برخط هم با شرکت در جلسات مرکز مبادله اقدام به خرید ۳۳ کیلوگرم شمش طلا کرده‌اند.
در نهایت گفتنی است که حراج صرفا به صورت خرد برگزار می‌شود، و حداکثر خرید هر نفر ۲۵ قطعه خواهد بود.