نماهنگ در دلم هستی با نوای حسام آرین
مشرق
|
چندرسانهای
|
دوشنبه، 31 فروردین 1405 - 19:59
قطعه «در دلم هستی» با صدای حسام آرین در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۵ اجرا و منتشر شد؛ اجرایی در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل تهران در واکنش به جنایت مدرسه میناب.
قطعه «در دلم هستی» با صدای حسام آرین در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۵ اجرا و منتشر شد؛ اجرایی در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل تهران در واکنش به جنایت مدرسه میناب.