انفجار کنترلشده مهمات دشمن در شهر بندرعباس
مهر
|
استانها
|
شنبه، 22 فروردین 1405 - 11:13
بندرعباس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از انفجار کنترلشده مهمات دشمن در شهر بندرعباس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، احمد نفیسی اظهار کرد: به دلیل خنثیسازی و انفجار کنترل شده پرتابه عملنکرده و باقیمانده دشمن در حملات آمریکایی-صهیونی به مناطقی اطراف شهر بندرعباس، احتمال شنیدن صدای انفجار شدید امروز شنبه ۲۲ فروردینماه وجود دارد.
وی تاکید کرد: شهروندان نگران نباشند.