نماینده ولیفقیه در استان خوزستان: تبلیغ در بازار تولید محصولات حرف اول و آخر را میزند
نماینده ولیفقیه در استان خوزستان با تاکید بر دقت در نوع بستهبندی محصولات و جلب توجه مشتری در نگاه نخست گفت: برای عرضه محصولات به بازار باید رقابت ایجاد کرد و تبلیغ در بازار حرف اول و آخر را میزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسویفرد نماینده ولیفقیه در خوزستان از نمایشگاه منتخب کارآفرینانسازان بسیج سازندگی خوزستان با محوریت محصولات اقتصاد مقاومتی کارآفرینان و تولیدکنندگان بومی که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برپا شده بود بازدید کرد.
این نمایشگاه به صورت موقت از محصولاتی مانند دام و طیور، پوشاک، خدمات پزشکی، محصولات چرم، فرش و صنایع دستی و دیگر موارد برگزار شده است و غرفهداران در آن به بیان دغدغهها و درخواستهای خود پرداختند.
از مهمترین خواستههای غرفهداران حمایت از محصولات تولید شده و اعتمادسازی از سوی دستگاههای اجرایی است.
آنها همچنین از وعدههای بیاساس مسئولان در راستای حمایت و مساعدت گله کردند.
موسویفرد در حاشیه بازدید از غرفهها اظهار داشت: برای جوانان باید الگوها تعریف و در اختیار آنها قرار داده شود.
وی بیان کرد: فرهنگ نسلهای امروز باید تغییر کند چرا که گروهی از جوانان شغل را در ادارات دولتی میدانند.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: فرصتهای شغلی بسیاری در سطح کشور وجود دارد که باید از آنها حمایت و بهرهبرداری کرد.
وی با بیان اینکه اگر تولیدکننده بتواند نگاه مشتری را جلب کند برنده است، ادامه داد: تولید ابتدا باید بتواند با دیگر محصولات رقابت ایجاد کند و ثانیا قیمت آن باید منطقی باشد به عبارتی کیفیت و قیمت باید در کنار یکدیگر باشند.
موسویفرد با تاکید بر این که نگاه مردم را نسبت به تولید باید تغییر داد، گفت: با توجه به وضعیت فعلی کشور باید بتوان در میان تولیدات رقابت ایجاد کرد.
امام جمعه اهواز با تاکید بر دقت در نوع بستهبندی محصولات و جلب توجه مشتری در نگاه اول، افزود: برای عرضه محصولات به بازار باید رقابت ایجاد کرد.
تبلیغ در بازار حرف اول و آخر را میزند که در همین راستا از فضای مجازی باید استفاده کرد.