خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 17 خرداد 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سردار رجبی: هیمنه آمریکا در جنگ رمضان از بین رفته است

مهر | استان‌ها | شنبه، 08 فروردین 1405 - 00:06
ارومیه- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هیمنه آمریکا در جنگ رمضان از بین رفته است و پیروزی نهایی از آن ملت ایران است.
ملت،آمريكا،ايران،بازدارندگي،هيمنه،رجبي،راهبرد،قاطع،شهداي،سردار

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی جمعه شب در اجتماع موج بیشت و هفتم مردم ارومیه در بیعت با رهبری و انقلاب، بر راهبرد بازدارندگی و آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید تاکید کرد و اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند ملت ایران در دفاع از آرمان و حضور در صحنه ضعیف شوند و بدنبال ایجاد انشقاق بین ملت هستند.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، پیروزی ملت ایران را قطعی دانست و اظهار کرد: این جنگ، نتیجه‌ای جز پیروزی ملت ایران ندارند و مذاکره با آمریکا و رژیم صهیونی معنا ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، خطاب به مسئولان قضایی، خواستار برخورد قاطع با محاربان و معاندان شد و بر اجرای علنی احکام تأکید کرد: مسئولین قضایی برخورد قاطع با محارب و معاند انجام شود و در ملاء عام اجرا شود.
سردار رجبی با خطاب قرار دادن کشورهای عربی منطقه و همسایه، نسبت به اعتماد به آمریکا هشدار داد و گفت: به آمریکا اعتماد نکنید،هیمنه آمریکا از بین رفته است، دشمن در دست ما اسیر و در آینده به طور کامل نابود می‌شود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، راهبرد اصلی را شکستن هیمنه آمریکا و نابودی اسرائیل عنوان کرد و خواستار دریافت غرامت از سوی آمریکا به دلیل ۴۷ سال تحریم‌ و ترورهای انجام شده شد.
وی با استناد به دکترین تعریف شده توسط نیروهای مسلح کشور، به توانمندی بازدارندگی نیم قرن ملت ایران اشاره کرد و افزود: بازدارندگی نیم قرن ملت نه تنها حمله، بلکه فکر حمله دشمنان به ایران را نیز از بین خواهد برد.