خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 17 خرداد 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار کرمانشاه در سومین سفر شهرستانی در سال جدید به صحنه رفت

مهر | استان‌ها | جمعه، 07 فروردین 1405 - 11:47
کرمانشاه - استاندار کرمانشاه در سومین سفر شهرستانی سال جدید با حضور در شهرستان صحنه، از روند تولید و فعالیت کارخانه تولید رب بازدید کرد.
توليد،استاندار،بازديد،كالاهاي،وضعيت،استان،حبيبي

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبیبی استاندار کرمانشاه صبح جمعه و در ادامه سفرهای شهرستانی خود در سال جاری، عازم شهرستان صحنه در شرق استان شد و برنامه‌های میدانی خود را آغاز کرد.
وی این سفر را در چارچوب پیگیری تحقق شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی» و به منظور ارزیابی وضعیت تولید و عرضه کالاهای پرمصرف و ضروری مردم در شرایط جنگی انجام داد.
استاندار کرمانشاه در این بازدید که با همراهی فرماندار صحنه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان صورت گرفت، از کارخانه رب در این شهرستان دیدن کرد و ضمن خدا قوت به مجموعه مدیریت و کارکنان، در جریان آخرین وضعیت فعالیت خطوط تولید قرار گرفت.
حبیبی در جریان این بازدید مسائل، چالش‌ها و نیازهای کارخانه را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و بر اهمیت استمرار تولید کالاهای اساسی در شرایط خاص تأکید کرد.
گفتنی است این بازدید بخشی از برنامه‌های نظارتی استاندار برای رصد وضعیت تولید، تأمین کالاهای اساسی و حمایت از واحدهای تولیدی استان در سال جدید است.