خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 22 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امضا تفاهم نامه گسترش همکاری‌های رسانه ملی با وزارت صنعت

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | شنبه، 29 تیر 1398 - 17:07
مراسم امضاء تفاهم نامه گسترش همکاری‌های رسانه ملی و وزارت صمت در حمایت از نهضت ساخت داخل و رونق تولید برگزار شد.
توليد،رونق،ملي،رسانه،سيما،صدا،داخل،جمهوري،اسلامي،سيماي

امروز صورت گرفت؛
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدمرتضی میرباقری معاون سیمای صدا و سیما جمهوری اسلامی، در مراسم امضاء تفاهم نامه گسترش همکاری‌های رسانه ملی و وزارت صمت در حمایت از نهضت ساخت داخل و رونق تولید گفت: برگزاری نمایشگاه ساخت داخل یکی از اقدامات اساسی برای رونق تولید است.
وی افزود: این نمایشگاه برخلاف سایر نمایشگاه‌ها به نیاز‌های اساسی حوزه تولید می‌پردازد و به سمت رونق ساخت داخل و ایجاد نهضت در این زمینه حرکت می‌کند.
معاون سیمای صدا و سیما جمهوری اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از ۱۰ میلیون دانشگاهی و فارغ التحصیل دانشگاه دارد، گفت: این ظرفیت بی نظیری است که قدرت حل مسائل جمهوری اسلامی ایران را به صورت شگرفی افزایش می‌دهد.
میرباقری با تاکید براینکه صدا و سیما امسال تمام ظرفیت خود را برای رونق تولید آماده کرده است، گفت: ما در طول سال ده‌ها هزار برنامه تولید و پخش می‌کنیم.
بیشتر بخوانید: رونمایی از سه سامانه ملی مرکز توسعه تجارت الکترونیک
وی به آخرین نظرسنجی‌ها اشاره کرد و گفت: براساس این نظرسنجی‌ها حدود ۸۳ درصد مردم مخاطب رسانه ملی هستند یعنی هر نفر در شبانه روز سه­ و نیم دقیقه از برنامه‌های رسانه ملی استفاده می‌کند.
معاون سیمای صدا و سیما جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه قطعاً این کاری که در خصوص نهضت ساخت در داخل آغاز شده باید در جهت تولید برنامه‌ها نیز حمایت شود، گفت: رسانه ملی با تمام ظرفیت‌های خود در کنار رونق تولید است و باید بتواند به صورت ماهانه گزارشی در خصوص مسائل پیرامونی رونق تولید به مردم ارائه دهد.
میرباقری به سه راهبرد اساسی رسانه ملی در رونق تولید اشاره کرد و گفت: هدایت سرمایه‌های خرد و اندک مردم به سمت کار‌های تولیدی، عملیات رسانه‌ای و جریان سازی در خصوص تولید و کمی‌ها و کاستی‌های آن و تلاش برای رفع آن‌ها از جمله صدور­مجوز‌ها درکسب و کار‌ها و فعال شدن ستاد رونق تولید در رسانه ملی برای حمایت از فعالان تولیدی از جمله این راهبرد‌ها برای کارگشایی در تولید است.
وی ادامه داد: کشوری که می‌خواهد مسیر استقلال را بگذراند باید به ظرفیت‌های داخل بیش از پیش توجه کند.
معاون سیمای صدا و سیما جمهوری اسلامی در پایان اظهار کرد: در رسانه ملی هزاران برنامه سازی و ده‌ها هزار ساعت پخش برنامه را به سمت رونق تولید هدایت می‌کنیم.
انتهای پیام/
کشوری که می‌خواهد مسیر استقلال را بگذراند باید به ظرفیت‌های داخل بیشتر توجه کند