روابط عمومی فرمانداری شاهرود تقدیر شد
مهر
|
استانها
|
یکشنبه، 03 اسفند 1404 - 10:12
شاهرود- روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود از سوی شورای عالی اطلاعرسانی دولت تقدیر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر شورای عالی اطلاعرسانی دولت با صدور تقدیرنامهای از عملکرد مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شاهرود در حوزه اطلاعرسانی، تبیین اقدامات دولت و تقویت ارتباط مؤثر با مردم قدردانی کرد.
محمد گلزاری در این تقدیرنامه، با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومیها در شرایط کنونی کشور، بر ضرورت روایت دقیق، شفاف و مسئولانه خدمات دولت و پاسخگویی مؤثر به مطالبات مردمی تأکید کرده است.
در بخشی از این تقدیرنامه، تلاشهای امیر حسین اصغری مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شاهرود در تقویت سرمایه اجتماعی، افزایش امید و انسجام ملی مورد تقدیر قرار گرفته است.
این تقدیرنامه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور محمد جواد کولیوند، استاندار سمنان، اعطا شد.