سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رونمایی از سه سامانه ملی مرکز توسعه تجارت الکترونیک

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | شنبه، 29 تیر 1398 - 13:15
سه سامانه مهم ملی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با حضور وزیر صمت در حاشیه نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و‌ رونق تولید رونمایی شد.
الكترونيكي،تجارت،توسعه،سامانه،امضاي،امضا،داخل،صنعت

باحضور وزیر صمت صورت گرفت؛
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و‌رونق تولید از سه سامانه مهم ملی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با حضور وزیر صمت رونمایی شد.
این سامانه شامل سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیکی، سامانه اطلاع‏ رسانی قیمت کالا‌ها و خدمات وسامانه ثبت نام غیرحضوری برای امضای الکترونیکی و نظارت سیستمی بر عملکرد دفاتر تحویل امضا است.
گفتنی است، در این مراسم تفاهم ‏نامه ای بین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و سازمان نظام صنفی رایانه­ های کشور به‏ منظور آموزش، ترویج، فرهنگ ‏سازی و توسعه کاربرد‌های تجارت الکترونیکی و توسعه بکارگیری امضای الکترونیکی به امضا رسید.
بیشتر بخوانید: آمار خودرو‌های کف پارکینگ منفی شد
همچنین لازم به ذکر است، در مراسم نخستین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو که در حاشیه اولین نمایشگاه ساخت داخل و رونق برگزار شد، قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، معاون فناوری‏‌های نوین بانک مرکزی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‏ای کشور، رئیس اتحادیه کشوری کسب ‏و کار‌های مجازی حضور داشتند.
انتهای پیام/
امضا تفاهم ‏نامه توسعه بکارگیری امضای الکترونیکی