طوفان مدارس شهرستان فهرج را تعطیل کرد
مهر
|
استانها
|
چهارشنبه، 01 بهمن 1404 - 08:12
فهرج -رییس ستاد مدیریت بحران و فرماندار فهرج از تعطیلی مدارس این شهرستان به علت افزایش غلظت آلاینده های جوی ها خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، یوسف رهگویی، صبح چهارشنبه به خبرنگاران گفت: با توجه به وزش طوفان شدید و افزایش غلظت آلاینده های جوی و مناسب نبودن فضای آموزشگاه ها، بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران کلیه مدارس شهرستان فهرج تعطیل و فعالیت های آموزشی مدارس به صورت مجازی دنبال خواهد شد.
وی به شهروندان فهرجی توصیه کرد: تا فروکش کردن طوفان و ریز گردها از ایاب و ذهاب غیرضروری پرهیز کنند.