خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 02 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیران و معلمان نسبت به بهبود شرایط روانی مدارس تلاش کنند؛ برخورد قاطع با موسسات سودجوی مقطع ابتدایی

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 16:36
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به این که کار مدیر مدرسه یک کار تربیتی به شمار می‌رود نیاز است مدیران و معلمان نسبت به بهبود شرایط روانی مدارس تلاش کنند.
آموزش،ابتدايي،تربيتي،مدارس،مديران،اهميت،آموزشي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضوان حکیم‌زاده ظهر امروز در همایش استانی برنامه تدبیر که در سالن عصمت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این که کار مدیر مدرسه یک کار تربیتی به شمار می‌رود نیاز است مدیران و معلمان نسبت به بهبود شرایط روانی مدارس تلاش کنند.
وی با اشاره به این که نقش خانواده‌ها نیز در این زمینه حائز اهمیت است بیان کرد: اقدامات لازم در راستای خشونت‌زدایی از مدارس و خانه‌ها نیازمند ارتقای تعاملات ما بین معلمان و مدیران آموزشی با خانواده‌ها است تا بتوان به دستاوردهای تربیتی مطلوبی دست یابیم.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: برخورد با موسسات سودجو در حوزه آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی در دستور کار قرار گرفته است و با توجه به این که برخی موسسات با برگزاری آزمون‌های تستی به نوعی به دنبال سودجویی از دانش‌آموزان هستند اجازه این کار را به آنان نخواهیم داد.
حکیم‌زاده اظهار کرد: اهمیت به اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز برای پیشبرد برنامه‌های راهبردی نیازمند بررسی و اهتمام جدی مسئولان و مدیران مدارس است که در این زمینه نیز نیاز است اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اتخاذ تصمیمات مناسب برای توسعه برنامه‌های علمی و آموزشی استفاده شود.
وی بیان کرد: تلاش برای تحقق اهداف مورد نظر برای یک تحول عظیم در حوزه آموزش ابتدایی برای ما مبنای کار است و در این زمینه اهمیت به اصول علوم تربیتی آموزش در مقطع ابتدایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آموزشی می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.
انتهای پیام/ن