خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 02 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خدمتگزاری حجاج نیازمند تلاش و مدیریتی جهادی است

مهر | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 11:14
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خدمتگزاری حجاج نیازمند تلاش و مدیریتی جهادی است که این امر به مفهوم استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات است.
مديران،مجموعه،رشيديان،سعه،مدينه،زائران،تعامل،صدر،پيگيري،ستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا رشیدیان در نشستی با مدیران مجموعه و مسئولان ستاد مدینه و آشپزخانه ها در مدینه افزود: امروز مهمترین موضوع در خدمت رسانی مطلوب و شایسته زائران، هم افزایی، هم پوشانی و هماهنگی بین بخش های مختلف دست اندرکار است تا بتوان از همه ظرفیت ها بهره ببرد.
وی عنوان کرد: سعه صدر، صبوری، افزایش تحمل و مشورت در امور می تواند به ارتقا توان و خدمات و در نتیجه افزایش رضایت ضیوف الرحمن منجر شود.
وی تصریح کرد: در واقع باید قبل از هر اقدامی این ظرفیت را در خود ایجاد کرده و در راستای اهداف و شرح وظایفی که به ما به عنوان مدیران مجموعه در سطوح مختلف محول شده عمل کنیم.
وی با بیان اینکه مدیران در حکم پدر خانواده هسند و باید این عائله را به بهترین شکل مدیریت و نیازهایشان را پاسخ دهند، ادامه داد: در بحث تعامل با کشور میزبان هم سیاست ما متکی بر مداران و تنش زدایی است و در این راستا باید با حسن خلق و سعه صدر بتوانیم این تعامل پیگیری کنیم.
رشیدیان در ادامه در پاسخ به سوالات مدیران حاضر در جلسه افزود: امروز اولویت زائران با گذشته تفاوت های بسیاری کرده و بر این اساس باید خدمات رسانی خود را متناسب با نیازهای امروز آنان تنظیم کنیم ضمن آنکه بر عملکردها و اقدامات هم نظارت و کنترل دقیق را باید اعمال کنید.
وی با تاکید بر اینکه ما وکیل زائر هستیم، گفت: باید حقوق آنان تمام و کمال پیگیری و استیفا کنیم.
مدیران مجموعه های مختلف و ستاد حاضردر این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۱۰ روز گذشته خود، مسائل و مشکلات موجود را مطرح نمودند.