برندسازی نمد، مسیر سرمایه گذاری پایدار در شهرکرد
مهر
|
چندرسانهای
|
دوشنبه، 17 آذر 1404 - 22:29
شهرکرد-برندسازی یکی از مهمترین عوامل در ایجاد سرمایهگذاری پایدار است و شهرکرد برای معرفی خود در سطح ملی و بینالمللی نیازمند هویتسازی و تقویت برند نمد است.
برندسازی نمد، مسیر سرمایه گذاری پایدار در شهرکرد
شهرکرد-برندسازی یکی از مهمترین عوامل در ایجاد سرمایهگذاری پایدار است و شهرکرد برای معرفی خود در سطح ملی و بینالمللی نیازمند هویتسازی و تقویت برند نمد است.