خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 24 آبان 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

خرید ۵۳ درصد از تهرانی‌ها از میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 24 آبان 1404 - 11:58
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از استقبال ۵۳ درصد از تهرانی‌ها از میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران خبر داد.
تهران،ميادين،ميوه،سازمان،شهر،ايجاد،تهراني

باشگاه خبرنگاران جوان- به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم در این دوره مدیریت شهری که شهردار تهران نیز به آن تاکید داشته و ما نیز در سازمان میادین میوه تره‌بار پیگیر آن بودیم؛ موضوع کاهش هزینه‌های سفره مصرفی خانوار‌های تهرانی بود.
وی افزود: به اعتقاد شهردار تهران باید ارزان‌سازی در هزینه‌های مصرفی شهروندان تهرانی ایجاد می‌شد.
به عبارتی برخلاف رویه‌ای که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری درخصوص گران اداره شدن شهر تهران بود؛ در این دوره سیاست ارزان‌سازی شهر تهران دنبال شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: در سازمان میادین میوه و تره‎بار سعی کردیم به یکی از مولفه‌های اصلی این ارزان‌سازی که همان غذا و معیشت مردم تهران است، به صورت ویژه‌ای بپردازیم.
وی بیان کرد: در سازمان میادین به دنبال ایجاد زنجیره تامین بودیم و برای این کار زیرساخت‌های لازم را ایجاد کردیم.
نتیجه اجرای این طرح باعث ایجاد تعادل در قیمت محصولات سازمان میادین به نسبت شهر تهران شد.
بختیاری‌زاده با اشاره به اینکه همچنان به دنبال متعادل سازی قیمت‌ها در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار هستیم، یادآور شد: همچنین در تلاش هستیم تا نقش پررنگ‌تری را در تامین کالا‌های اساسی ایفا کنیم.
وی تاکید کرد: طبق مطالعات انجام شده توسط دانشگاه‌های مطرح تهران و مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران، ۵۳ درصد از خانوار‌های تهرانی از میادین میوه و تره‌بار خرید می‌کنند که این بیش از نیمی از مردم شهر تهران را شامل می‌شود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در پایان گفت: این آمار اطمینان و اعتماد مردم را نشان می‌دهد که نتیجه ارزشمندی است و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا نقش اثرگذارتری را در تامین کالا‌های اساسی داشته باشیم.