خرید ۵۳ درصد تهرانیها از میادین و بازارهای میوه و ترهبار
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از استقبال ۵۳ درصد تهرانیها از میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران اظهارکرد: یکی از دغدغههای مهم در این دوره مدیریت شهری که شهردار تهران نیز به آن تاکید داشته و ما نیز در سازمان میادین میوه ترهبار پیگیر آن بودیم؛ موضوع کاهش هزینههای سفره مصرفی خانوارهای تهرانی بود.
وی افزود: به اعتقاد شهردار تهران باید ارزانسازی در هزینههای مصرفی شهروندان تهرانی ایجاد میشد.
به عبارتی برخلاف رویهای که در دورههای قبلی مدیریت شهری در خصوص گران اداره شدن شهر تهران بود؛ در این دوره سیاست ارزانسازی شهر تهران دنبال شد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران ادامه داد: در سازمان میادین میوه و ترهبار سعی کردیم به یکی از مؤلفههای اصلی این ارزانسازی که همان غذا و معیشت مردم تهران است، به صورت ویژهای بپردازیم.
وی بیان کرد: در سازمان میادین به دنبال ایجاد زنجیره تأمین بودیم و برای این کار زیرساختهای لازم را ایجاد کردیم.
نتیجه اجرای این طرح باعث ایجاد تعادل در قیمت محصولات سازمان میادین به نسبت شهر تهران شد.
بختیاریزاده با اشاره به اینکه همچنان به دنبال متعادل سازی قیمتها در میادین و بازارهای میوه و ترهبار هستیم، یادآور شد: همچنین در تلاش هستیم تا نقش پررنگتری را در تأمین کالاهای اساسی ایفا کنیم.
وی تاکید کرد: طبق مطالعات انجام شده توسط دانشگاههای مطرح تهران و مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران، ۵۳ درصد از خانوارهای تهرانی از میادین میوه و ترهبار خرید میکنند که این بیش از نیمی از مردم شهر تهران را شامل میشود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران در پایان گفت: این آمار اطمینان و اعتماد مردم را نشان میدهد که نتیجه ارزشمندی است و باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا نقش اثرگذارتری را در تأمین کالاهای اساسی داشته باشیم.