راهاندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول
                           
                               
                               
                               
                                اعتماد
                               
                           
                            |
                            همه
                            |
                            سه شنبه، 13 آبان 1404 - 11:18
                            
                            
                       
                        همراه اول در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان خود، از راهاندازی سامانه IVA بهعنوان نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمامفارسی در مرکز تماس خود خبر داد.
به گزارش مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین المللی همراه اول، این اپراتور در ادامه برنامه دیجیتالی کردن خدمات خود و در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان، از سامانه IVA نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمامفارسی در ایران در مرکز تماس خود بطور رسمی رونمایی کرد.