خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 13 آبان 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راه‌اندازی دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی در مرکز تماس همراه اول

مهر | دانش و فناوری | سه شنبه، 13 آبان 1404 - 10:30
همراه اول در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان خود، از راه‌اندازی سامانه IVA به‌عنوان نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمام‌فارسی در مرکز تماس خود خبر داد.
سامانه،اپراتور،مشتركان،كليد،شماره

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین المللی همراه اول، این اپراتور در ادامه برنامه دیجیتالی کردن خدمات خود و در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان، از سامانه IVA نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمام‌فارسی در ایران در مرکز تماس خود بطور رسمی رونمایی کرد.
این سامانه که با بهره‌گیری از فناوری‌ هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته، درحال حاضر بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات متداول مشترکان همراه اول است.
مشترکان این اپراتور برای استفاده از این سرویس جدید باید با برقراری ارتباط با سامانه ۹۹۹۰ کلید شماره ۳ و سپس کلید شماره ۱ را انتخاب کنند.