سفری به قلب تپنده صنعت پتروشیمی ایران
در جنوبیترین نقطه بوشهر، جایی که آسمان و برجهای پتروشیمی در افق به هم میرسند، عسلویه میزبان جمعی از مدیران رسانهای کشور بود؛ سفری برای دیدن از نزدیک قلب تپنده صنعت پتروشیمی ایران و گفتوگو درباره مسیر آینده این صنعت در هلدینگ خلیج فارس.
جمعی از مدیران مسئول، سردبیران و فعالان رسانهای کشور در قالب برنامهای فشرده در یک سفر یکروزه از تأسیسات و پروژههای این هلدینگ در منطقه عسلویه بازدید کردند.
در جنوبیترین نقطه بوشهر، جایی که آسمان و برجهای پتروشیمی در افق به هم میرسند، عسلویه میزبان جمعی از مدیران رسانهای کشور بود؛ سفری برای دیدن از نزدیک قلب تپنده صنعت پتروشیمی ایران و گفتوگو درباره مسیر آینده این صنعت در هلدینگ خلیج فارس.
جمعی از مدیران مسئول، سردبیران و فعالان رسانهای کشور در قالب برنامهای فشرده در یک سفر یکروزه از تأسیسات و پروژههای این هلدینگ در منطقه عسلویه بازدید کردند.
کد خبر: 745479 | ۱۴۰۴/۰۸/۱۲ ۱۹:۰۲:۵۳
این سفر به ابتکار حامد شمس مدیر روابط عمومی، برند و مسئولیت اجتماعی هلدینگ خلیج فارس برگزار شد و فرصتی برای آشنایی مستقیم اصحاب رسانه با عملکرد، چالشها و چشماندازهای صنعت پتروشیمی فراهم آورد.
عسلویه، واقع در جنوبیترین نقطه استان بوشهر و همجوار با میدان گازی پارس جنوبی، میزبان گستردهترین تاسیسات نفت، گاز و صنایع وابسته است.
شرکتکنندگان در این تور صنعتی از چهار واحد کلیدی بازدید کردند: پتروشیمی هنگام، پتروشیمی نوری، شرکت انرژی مبین و پتروشیمی پارس.
در هر بخش، مدیران مربوطه با ارائه گزارش از عملکرد مجموعه، به تشریح فرصتها و چالشهای پیشرو پرداختند و به پرسشهای نمایندگان رسانهها پاسخ دادند.
در نشستهای جداگانهای که با حضور مدیران هلدینگ و مدیران رسانهها برگزار شد، موضوعاتی چون هزینه تمامشده گاز، مسائل محیطزیستی، مشکلات صادراتی و راهکارهای کاهش آلودگیها مورد بحث قرار گرفت.
حامد شمس، مدیر برند، روابطعمومی و مسئولیت اجتماعی گروه صنایع پتروشیمی خلیجفارس در همراهی با گروه، توضیحاتی جامع درباره فعالیتهای هلدینگ خلیج فارس ارائه و بر تعهد این شرکت به مسئولیت اجتماعی، حفاظت از محیط زیست و کاهش اثرات زیستمحیطی تأکید کرد.