خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 12 آبان 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بررسی بستر ارتباطی برای راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی تهران

مهر | اجتماعی و حوادث | یکشنبه، 11 آبان 1404 - 10:12
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری جلسه بررسی ارتباط مرکز تماس با هدف رفع موانع فنی و تسریع در راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی خبر داد.
سامانه،سازمان،تهران،امدادي،بحران،مشترك،مركز

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نشست بررسی بستر ارتباطی برای راه‌اندازی مرکز پاسخ مشترک امدادی تهران با حضور نمایندگان سازمان و رؤسای ادارات امور ایمنی و بحران و امور مخابرات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) و نمایندگان شرکت‌های پیمانکار تشکیل شد.
صمیم مرادی روزبهانی معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در این خصوص گفت: سامانه CRM به عنوان بستر مشترک میان دستگاه‌های امدادی برای هماهنگی در دریافت و ثبت حوادث چند دستگاهی طراحی شده و مرکز تماس نیز به‌عنوان حلقه ارتباطی میان این سامانه، پاسخگویان و تماس‌های شهروندان عمل می‌کند.
ایجاد ارتباط بدون وقفه میان این دو سامانه نقش مؤثری در ارتقای کارایی و سرعت پاسخ‌گویی در مرکز پاسخ مشترک امدادی دارد.
در این جلسه، ضمن بررسی چالش‌های فنی ارتباط دو سامانه و نحوه تبادل داده‌ها، موضوع مستندات فنی نرم‌افزار و الزامات ایمنی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
همچنین مقرر شد مجریان پروژه با همکاری دستگاه‌های مرتبط، اقدامات لازم را برای رفع موانع موجود و راه‌اندازی هرچه سریع‌تر سامانه‌ها انجام دهند.